2007-12-16

Har faktiskt sytt en del...

Bärskyddet är nästan klart. Svart utsida, röd insidan i vindpoplin. Meningen är att det ska bli löstagbart fleecefoder också. Men jag vill inte göra helt klart innan jag kan få prova lite med ett barn i sjalen och här vill inte bli nått barn just nu...

H´s nya gröna "hundtröja" är klar. Han ska få den och minst ett par velourbyxor i julklapp. Har inte orkat fota dem än dock. Velourbyxorna blir i rött och brunt och så ska det så smånngom bli ett par till i brunt och orange.

Nästa projekt som jag ska handla tyg till i morgon är i alla fall att sy en koja till vardagsrumsbordet. Grön ska den vara enligt önskemål. Ska bli roligt och jag måste få nått att bita i om jag ska orka med att vänta på bebis fler dagar nu.

3 comments:

Anonymous said...

En koja, så skoj!! :-p
Fast en bebis smäller högre på skoj-listan!
*kram*

Gekko said...

Men om jag säger att jag hoppas att du inte hinner fixa kojan för att bebisen kommer istället då? Så får man väl säga? :-) Så tänker iallfall jag om alla mina projekt för tiden...

Thea said...

Jag håller medom att bebis smäller högre! Och så blev det ju...

Ska bli spännande att få se bild på bärskyddet.